top of page

Glutensiz Donut


Dr. Oetker’in İçeriğinde Şeker ve Glikoz Şurubu Olmayan Sade Glutensiz Un Karışımını Aldım. (4,25₺)

Denemek İçin Hemen Donut Yapımımda Kullandım. 1,5 Su Bardağı Glutensiz Una 1 ve 1/2 Su Bardağı Hindistan Cevizi Sütü, 1/2 Su Bardağı Karadut Özü, 1/2 Su Bardağı Zeytinyağı ve 1 Paket Kabartma Tozu ile Çok Az Sirke Ekleyip İyice Çırptım. Yağladığım Kaba Karışımı Döküp, Önceden 150 Derecede Isıttığım Fırında 30-35 Dakika Pişirdim.

Piştikten Sonra Dinlenen Donutların Üzerine ise Kendi Yaptığım Çikolata Sosundan Döktüm. 3 Yemek Kaşığı Kakao Yağını Eritip Yağa, 2 Yemek Kaşığı Kakao ile 3 Yemek Kaşığı Agave Şurubu Ekledim. İyice Karıştırıp Dinlenen Donutların Üzerine Döktüm.

Donutların Kek Yapısı Çok İyi. Hikayelerden Yapısını İzleyebilirsiniz, Başarılı Bir Glutensiz Un. Çikolata Sosu Yapımında Kullandığım Yeni Kakao Yağı ile Kakao ise Çok İyi Sonuç Verdi. Kakao Yağı, Çikolata Gibi Kokuyordu.



331 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Armutlu Kek

bottom of page